kristingabrielsson

Aj löööv

Publicerad 2008-04-17 22:42:41 i Allmänt,

Mammas nya kille!! E nog lite småkär i Patrik. Sicken tur det finns webbradio =) Älskar även min RENA, notera RENA lägenhet. I alla fall är den ren just nu. Det e bara ett par veckor kvar för mig och grabbarna här nu på många, många månader. Känns lite vemodigt för jag gillar trots allt mitt lilla råtthål men samtidigt känns det helt underbart att få större och friare. Grillfester blire, välkommen! Nu jäklar ska jag ta och sova och försöka få en natt utan sömngång. Blir snart tokig på den där skiten, önskar man kunde hypnotisera bort det eller nåt så man slipper va död på dagarna. Jaja, bara en dag kvar till helg. Me like.

Heeej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela