kristingabrielsson

Ånger, glädje, speed och frustration

Publicerad 2008-04-02 23:45:48 i Allmänt,

Idag har varit en bra dag..på jobbet finns det solsrålar och dom förgyller verkligen hela dagen. Trots att jag har stått och upprepat f12, enter, f9, f12, f3, f9, f12, enter,f9 i sex timmar så har det kännts helt ok. Har hurtat nu på kvällen iaf, en promenad till och från stallet, i hopp om att komma i sommarkläderna. Vi får väl se. Hade ett givande samtal med F..ojojoj vad mkt tankar det finns i mitt ganska lilla huvud, ibland undrar jag hur dom får plats.. Hon hjälper mig iaf att få lite ordning...eller hmm.vi kanske mest bara snurrar till det för varandra och inser tillslut att det här fenomenet bara är att sluta fundera över men på nåt vis gör det ont. Man tror att en sak har lagt sig till ro men så kommer en liten liten vindpust osså virvlar allt bara upp igen som dom där lövvirvlarna man jagade på skolgården när man gick i lågstadiet...tornardosar som man kallade dom. Haha,,,tornado barnvakt..är det nån som kommer ihåg den?? Med galenskaparna... Grymt bra sak. Man satte fast ungen i en arm på en påle, sen fick dom gå ute i trädgården hela dan...ungefär som en skrittmaskin fast för barn... Apropå ingenting.
 Ibland avskyr jag våren. Har en hund ute i hallen som har ungefär 10kg grus i pälsen, vad gör man?? Öppnar grustag i lägenheten kanske.. Fast vår e ju skönt det med med tanke på allt man kommer kunna göra framöver...åååå vad jag längtar. Sommaren kommer försvinna på två röda men sen åker ju jag så det gör ju inte så mkt. Vill dock hinna göra en sak innan jag åker...
 Imorn är det torsdag, dagen innan farmors begravning, på dagen en månad efter att hon dog. Känns helt sjukt att säga att hon är död. Fattar det fortfarande inte. Hon sitter fortfarande i sin röda fåtölj med håret perfekt lagt, orörd med sin vackra släta hy. Inte död, inte död, inte död... Är rädd att chocken brakar lös på fredag...har aldrig upplevt en bortgång på det här viset och det skrämmer mig. Det mesta just nu skrämmer. Tur man kan sätta på masken.

Mkt förvirrat inlägg det här men vad gör man när allt är uppochned?!

Sommar!!! Vill ha!!!
image5
Här bor jag snart... Inte illa va ;)
image6
Finns det bättre?

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2008-04-11 10:21:40

åh vad härligt det ser ut, längtar verkligen tillbaka till dagarna när vi alla hängde i ert stall! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela