kristingabrielsson

En promenad och en välbehövlig pratstund.

Publicerad 2008-04-15 21:27:45 i Allmänt,

Det mesta rullar på nu, dock inte helt åt det håll jag vill. Jag trivs på jobbet, går alltid glad därifrån, stallet känns jäkligt kul just nu, det e ju vår, och allt borde va toppen. Konstigt nog är inte fallet så...orken har gått ur mig, jag borde få så mkt gjort. Borde exempelvis ta tag i diskberget som bara växer  och högen med kläder  som i i denna stund fungerar som hundsäng, men va fan jag har ingen ork. En del beror kanske på att jag i dagarna fick reda på  att dom som lånar min häst förmodligen måste lämna tillbaka henne jäkligt snart och vips står jag där med två hästar igen när tanken är att jag inte ska ha nån i höst. Känns jäkligt illa och tillsammans med andra saker som inte går att ventilera här så går hjärnan på högvarv och det känns som att jag har en tornado i bröstet...runt, runt snurrar den och kroppen kan aldrig riktigt koppla av.
 Var ute och gick med L i ett par timmar idag. Underbart väder med en underbar vän, då kan det inte bli dåligt. Det är så skönt att kunna prata med nån som lyssnar och som känner mig och vet hur jag tänker och fungerar. Det lättar på trycket.

 Jag var och spelade squash igår by the way och fan vad jag suger!!!! Jag har verkligen ingen bollkänsla. Förstår inte hur O står ut. Jag kan nästan se hur hårt han anstränger sig för att inte få ett vansinnesutbrott på mig. Tro mig, det är inte utan anledning för jag har inte spelat bara en eller två gånger och ändå blir jag inte bättre. Är nog ett hopplöst fall.

Lovar att jag ska försöka va mer positiv nästa gång... Dags för disken.

Kommentarer

Postat av: Lisen

Publicerad 2008-04-15 21:45:54

observera den tomma mjölken och alla oboyglas :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela