kristingabrielsson

Vinterland

Publicerad 2008-12-22 19:15:40 i Allmänt,

Tre dagar sen hemkomsten har gått och jag bara gottar mig åt vintern och alla mina underbara nära och kära. Det har varit fullt upp sen jag kom hem med att träffa folk. I lördas blev det utgång. Jag, Lisen och Tommy satt och drack vin och sen kom även Marcus och Ove och gjorde oss sällskap. Marcus var en torris och gick hem tidigt medans vi andra var tappra och gick på G3... Kom in halv två...mkt bra jobbat! Igår blev det en lång sovmorgon, kebab med Josse och Kalle och sen ett litet gästspel på Subway. Hoppade in och jobbade mellan 16 och 00.30 för jag tänkte att det kan va skönt med ett litet tillskott i plånboken..hoppas bara herr chef har tänkt att utdela nån lön med tanke på att jag inte tror att han har kvar mitt kontonummer. Bör nog höra av mig och fråga hur han har tänkt. Idag blev det en sväng till Granngården med fikabröd. Var skitkul att träffa jobbarkompisarna! Gillar dom verkligen. Sen blev det fika på stan med Marcus, Lars och Nisse, väldigt trevligt att träffa grabbarna. Blev även kär idag. I en telefon som jag vill ha. Den är onödigt dyr men den är allt jag behöver och vill ha....fast den var faktiskt inte så snygg. Behöver en ny telefon och nån slags musikspelare och på den här ar det 8GB minne och en bra kamera... Ska fundera lite. "Utsidan e ju inte allt". Nu ska jag ta och hämta mina syskon i stan och sen ska jag nog ta och göra nåt väldigt slött... Imorn blir det ridning. Så jakla kuuuul!!!

Har inte blivit van svenskt tangentbord än så det kan smyga sig in lite o'n och a'n här och där, där det egentligen ska va å, ä eller ö. Sorry

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela