kristingabrielsson

Ledig helg

Publicerad 2008-07-20 13:36:46 i Allmänt,

har jag och dt är ju skönt. Började med att dra en repa på stan med bror igår..handlad en del...lite för mycket faktiskt. Skulle köpa jeans men det gav jag upp efter att ha kollat igenom alla affärer. Blev en ny outfit för kvällen ist. Fick lite ångest för att jag la ut så mkt pengar men så sällan som jag handlar så borde det va ok. Vid 18 åkte familjen ut till Härke på kusinens något försenade 30-årskalas. Mycket trevligt och god mat...tyvärr orkade jag inte äta nån av alla goda efterrätterna. Neo och Ture fick va med och åt hamburgare och lekte med kusinens hund Musen..skönt kände jag för då slapp jag det ständiga dåliga samvetet för att jag är borta för mkt. Från 30-årskalas direkt till Daniel där det var fest och rätt mkt folk. Många som jag inte har träffat på länge så det var kul. Även lite nya ansikten =) Så klart bar det av på krogen sen vilket var en miss tycker jag... Dock var jag kanske inte på topphumör så det kan ju ha bidragit... Tror jag gjorde en tabbe igår..kanske måste ringa och fixa det sen men jag vet ite om jag orkar..får se.

 Om en halvtimme ska jag åka och kolla på en lägenhet...får se vad det är för nåt... Stor och med balkong så det låter ju intressant.

Lite bilder från igår..

   
Jag, Frida och Linn          Flickorna...                         ...och grabbarna

Tjo!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela