kristingabrielsson

Ett år närmre bäst före datumet...

Publicerad 2008-03-28 09:24:24 i Allmänt,

Nu har jag förbrukat en av dagarna på mitt 23e år...känns inte så annorlunda, det är väl bara att inse att man redan är förbrukad som vi alltid sa när vi var yngre..jag och min käre vän som fyller år idag..  Knepigt det där...jag och Jessica träffades när vi var 15 och insåg senare, när vi kom på att hon var född dagen efter mig, att vi träffades redan på BB och att våra mammor delade rum...inte illa va?! Vissa är nog menade att träffas...andra inte.... Grattis gumman!! nu är du med en gammal tant =)
 Födelsedagen var bra..började med jobb, sen träffade jag farmor för sista gången..eller ja jag såg henne sista gången för hon e nog här hela tiden..kanske låter lite hemskt men det var så skönt att se att det inte var nån farmor kvar i den gamla magra kroppen. Det var bara ett använt skal och hon lever livet nån annanstans, utan att lida av sitt dåliga hjärta.. Iaf så avslutade jag dagen med mkt onyttigt, men ack så gott skit uppe hos mamma och pappa på skönön. Fick pengar till min nya kamera wihii!! =) Blir nog till att shoppa imorn.
 Ikväll blir det vin och en massa gott med flickorna. Ska bli såååå himla kul!!!! Var längesen vi umgicks, bara vi tjejer som på på gamla dar. Lär väl inte bli som förr men ännu bättre. Full lär jag bli med tanke på att min kropp har gått på avvänjning i nästan tre månader, men va fan det får jag ta. Uppvärmining inför vårforum...bara en månad kvar nu =)

Nej, dags för jobb... Ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela