kristingabrielsson

Intressant..

Publicerad 2008-03-16 23:41:16 i Allmänt,

Fick ett litet meddelande här idag...från en vän jag inte har träffat på alldeles för länge och det e ju trist att det alltid går för lång tid mellan gångerna. Det roliga är att jag tänkte på henne bara igår och funderade på om man skulle hört av sig, hört om hon är hemma i påsk och om man kanske skulle tagit sig en ridtur. Det e alldeles för många vänner man glömmer bort, eller tappar längs vägen rättare sagt, för att saker dyker upp och tiden rinner iväg. Dessutom kan det va vänner man verkligen tyckte så mycket om och hade så mycket kul med. Synd, men det e väl kanske så livet går. Det kan ju inte va samma för alltid, det har jag fått erfara många gånger. Tur man har vissa som man vet att man alltid kommer ha kvar. Vänner man älskar och som betyder så otroligt mycket. Det e tungt när man måste skiljas men sen när man ses igen känns det som att tiden har stått stilla..eller det var kanske att ta i men man märker att vänskapen är minst lika stark som innan. Jag hade en helt underbar vän en gång men han försvann till stora stan i söder och sen den dan har jag knappt hört av honom..och inte sett honom en gång..fem år sen e det nu. Helt galet ju!! Tänk vad kärleken kan göra med en..hoppas han har det bra med henne =) Tror inte det vore nån skillnad om vi sågs nu i jämnförelse med hur det var då. Förutom att massor har hänt då. Vänskapen vore nog ungefär densamma. Hoppas jag får träffa honom igen...snart.

Nu e det bara två dar kvar tills Frida kommer hem!! Jag är glad att jag e långledig till helgen så vi kan umgås. Har massor att ta igen. För övrigt fyller hon år idag..och Sofie med. GRATTIS FLICKOR!!! =)

Dags att sova för imorn blir det morgonfodring och stallgöra innan jobbet..men först må jag duscha..och kanske får jag besök så jag slipper sova själv *håller tummarna*.

Sov så gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela