kristingabrielsson

Lördag igen...

Publicerad 2008-03-22 20:39:58 i Allmänt,

Jag e på väg neråt...måste rycka upp mig men hur? Idag är en sån där kväll som man borde göra nåt kul med sina vänner, särskilt eftersom det är folk hemma som sällan är det, men jag har ABSOLUT INGEN LUST. Kan lika gärna sitta hemma och göra ingenting..känns som det mest lockande...eventuellt med nån man slipper anstränga sig det minsta för...helst skulle jag slippa duscha oxå haha. Mitt största bekymmer just nu e vad jag ska se på tv ikväll..Så som i himmelen kanske..  Måste ringa Lisen. Hon tror nog att jag har glömt henne men tiden har liksom inte räckt och humöret har inte varit på topp. Kanske måste göra det ikväll...risken är dock att hon jobbar.
 Förövrigt fick jag en fartfylld ridtur på min lilla ponny idag och det var ju kul, problemet är bara att jag är så damn otränad att jag har ont i hela kroppen nu...får kanske tigga åt mig en massage ikväll. Dessuom har jag lovat fodervärden att rida henne även imorn och då ska min pålle oxå ut på en tur...jag kommer va döööd imorn kväll =)

Är hon inte vacker, min skrutta.
image4

Nu kom Frida...henne behöver jag inte duscha för ;)

Glad påsk och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela