kristingabrielsson

Vilken underbar känsla..

Publicerad 2008-03-13 19:09:44 i Allmänt,

...det är att kunna gå till jobbet utan att den enda tanken är "jag vill inte. Har verkligen saknat det och jag trivs riktigt bra. Hoppas känslan håller i sig. Nog för att man träffar mycket konstigt folk varje dag och många kan va riktigt otrevliga så får man sig många goda skratt...har ju helt underbara arbetskamrater. Jag har kommit hem igen =)

Satte ut min lägenhet på annons idag...fasen jag e nerringd ju..tror aldrig jag har varit såhär populär..men det säger kanske inte mycket haha!! E inga problem att få den uthyrd över sommaren iaf så nu jäklar ska det bos på landet och sparas pengar, jäklar vad jag ska ligga i för jäklar vilket äventyr jag ska ha i höst.

Just nu känns allt riktigt bra och jag trivs rätt bra med livet. Förutom att min underbara, fina, goa farmor inte finns hos oss längre förstås. Men jag vet att hon är hos farfar nu och som han måste ha längtat efter henne där uppe så tror jag inte han släpper henne en enda sekund. Saknar och älskar er...fast jag vet ju att ni alltid är med mig. Imorn ska vi gå och träffa farmor en sista gång, lär bli tungt men jag vill verkligen se henne, bara en gång till. Känns lugnare i själen då.

Nej, det väl kanske dags att gå till affären så man får sig lite middag...Neo och Ture längtar nog efter en skön promenad i snöslasket =)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela