kristingabrielsson

Ledig dag och vad gör jag....

Publicerad 2008-05-26 12:21:09 i Allmänt,

Andra lediga dagen på rad idag, yipiiie, och en till blir det.. Har tredagarsledighet, visserligen för att det kommer en åttadagarsvecka sen men men, och det är så förbannat skönt! Älskar mitt jobb men ibland är det så skönt att få låta leendemusklerna få slappna av och få va hur otrevlig man vill.
Hade ju för ett bra tag sen planer på att dra ner till sthlm dom här tre dagarna men situationen blev annan och vad händer ist?? Jo jag ska fixa beteshagar till mina kära hästar....så fruktansvärt tråååkigt! Den som inte tror mig är varmt välkommen hit på en provrunda med spett, stolp och verktyg. Jaja, det måste ju göras.

I fredags var det afterwork..sååå himla roligt var det! Bortsett från plåstret som H lurade på mig som en hämnd för en jobbig kund jag hade lurat på honom under dagen förstås. Var och käkade på Twain och sen bar det av till ett ganska tomt, men gratis Larrys =) var faktiskt riktigt kul där ändå. Lördag blev det dans med O, var oxå riktigt roligt...inte så folkigt där heller men alldeles lagom när man vll kunna dansa. Igår blev det låång sovmorgon och lite mammafirande plus en vända ut till K i Dille och en sväng på syrrans rep....på kvällen vet jag inte vad jag gjorde...ett infall jag fick och fullföljde men ja....jag vet inte ;) Ska väl ta och bege mig ut i snåren nu så att jag kanske hinner umgås med nån ikväll..
Höres.

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2008-05-27 22:06:19

jag hade lätt hjälpt dig med hagen, men det är långt mellan ume och östersund tyvärr... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela