kristingabrielsson

Resan har tagit fart

Publicerad 2008-09-15 04:13:10 i Allmänt,

Sitter på Arlanda och skriver nu.. Tog tåget som gick från Ö-sund 17.22. Huvva, vilken jobbig dag det har varit. Först lämnade jag hundarna i Fjäl och sen tog jag avsked av Darty..för alltid. Han försvinner på tisdag och det känns riktigt illa att jag inte får va hemma med honom sista dagarna. Men vi ses ju igen och både Scadde och Emil väntar ju på honom på andra sidan. Hoppas allt går bra och fort. Sist var det kompisar och familjen det var dags att säga hejdå till. Jobbigt var det men dom får jag ju iaf träffa igen. Mamma grät och jag grät... Kom fram här på Arlanda 22.05, tjugofem minuter försent. Tänkte att jag haffar en bänk så fort jag kan och försöker sova. Vid tolv ungefär lyckades jag slumra i typ 5 minuter innan nåt som lät som ett brandlarm satte igång. Första gången flög alla upp och var totalt förviarrade men restern av dom typ sju gångerna det satte igång så låg alla kvar...trist om det verkligen hade brunnit haha. Nu har jag iaf fått ett par timmars sömn men är totalt genomfrusen och internet är fucked up, så snart ska jag leta mig till min gate, där ett plan som tar mig till mitt första stopp i London väntar. Spännande.

 Har öppnat en resedagbok oxå på Resedagboken.se Heter Kristin_g85 där så där får ni gå in och mycket kommentarer vill jag ha =)

 Ha det så gott så länge så höres vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela