kristingabrielsson

Börjar ladda nu...

Publicerad 2009-04-21 17:48:43 i Allmänt,

Bara imorn kvar nu sen är det torsdag, och vad händer på torsdag?? Jo, först är det tenta men det kan vi helst glömma, framförallt är det festadags med grabbarna i Vemdalen!!! Ska bli så himla kul! Som det ser nu så är det jag, Nisse, Ove, Marcus, Lajo och Norsken som åker upp på torsdag. På fredag kommer även Nisses Emma dit vilket jag tycker ska bli himla skoj eftersom jag bara har träffat henne en snabbis och pratat telefon två gånger. Hoppas på finväder och roligt folk. Synd att du inte ska med Lisen, kommer sakna dig däruppe!! En plats ledig har vi...nån som är sugen?? Min guldbror ska ha min lägenhet under helgen och därmed oxå ta hand om hundarna, han är snäll han! Han fyller 20 på söndag, vem vet det kanske kommer nån överraskning grabben..

 Min vecka har varit bra so far... Alldeles för lite plugg har det varit men jag känner att jag har fått mer grepp under dagen. Räknar dock inte med att klara tentan för jag har tappat motivationen för tillfället. Orkar liksom inte, ALLT är så himla mkt roligare än att plugga. Jag tycker det är kul att gå i skolan, allt är intressant så missförstå mig inte. Grejjen är att jag är en för rastlös människa för att sitta över böcker hela dagarna, jag vill va uuuute! Visste ju innan att jag inte är nån pluggis men jag får försöka, vill ju verkligen, verkligen det här.
 Tänkte lägga upp nåra bilder från de sista dagarna men jag kom på att jag ju för tillfället har min gamla mobil och ingen kabel till den här så det får bli en annan dag.

Så tillbaka till bakterier och virus!

Kommentarer

Postat av: Liselotte

Publicerad 2009-04-21 18:01:57

Sist jag kollade så låg väl Vemdalen neråt i landet :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela