kristingabrielsson

Mätt, mättare, tjockis...

Publicerad 2009-04-06 22:34:12 i Allmänt,

...yepp that's me!! Efter en otroligt jobbig dag i skolan med ett antal smygslummers så tyckte jag att jag var värd att haka på syrrans förslag om lyxmiddag. Jag, Josse och Kalle gjorde bakad potatis med hemmagjord skagenröra, vitlökssmör, sallad och dressing. Till efterrätt blev det kaloribomb till kladdkaka med glass och som grädde på moset en massa cola. Fy faan va gott det va! Neo och Ture har som vanligt varit bortskämda och smakat på allt utom chokladen förstås. Lyckliga vovvar. Nu tror jag att jag måste ladda för en ordentlig morgonpromenad imorgon, har slarvat med det den sista veckan.

Thank you my dears för en mysig kväll!

Tack och hej übergrej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela