kristingabrielsson

Ett, två, tre, fyra, jag e en partymyra...eller så inte den här helgen...

Publicerad 2009-04-12 17:41:01 i Allmänt,

Det blev en rätt lyckad påskhelg ändå. Eller det beror ju på hur man ser på saken. Böckerna mina fick en slö helg, fakstiskt jag med men det e väl lyckat...eller? I fredas blev det stallhäng mest hela dan, gjorde sånna saker som är fruktansvärt tråkiga egnetligen men som av nån underlig anledning blir kul när det är fint väder och man egentligen borde plugga. På kvällen skulle jag jobba (började 23) så tanken var att vara hemma och ta det lungt fram tills dess men då hörde Max av sig ch tyckte jag skulle komma till Mats på fest. Drack bara ett par öl eftersm jag skulle jobba men det var väldans trevligt ändå. Lördag morgon blev det sovmorgon tills jag vaknade av en stor blöt puss över munnen. Nej det var ingen heting som låg i min säng men det var Neo som tyckte jag hade sovit aldeles för länge och det är ju inte fy skam det heller. Upp till Berge igen. Där uppe satt jag jag, mamma och bror och solade i ett par timmar, damn skönt var det! Jag blev ett red face men det e smällar man får ta. Red min underbara häst och det var grymt kul, käkade påskmiddag hos mamma och pappa med hela familjen och sen åkte jag hem. Eftersom det var så grymt väder tog jag en tvåtimmars promenad och efter den var jag totalt urkramad. Fick besök av en gammal vän som jag inte har träffat sen i mitten på sommaren och vi satt och surrade och slökollade på tv hela kvällen och vid tolv var jag tvungen att gå på jobbet. Eller jag fick skjuts ner (slöass). På jobbet var kunderna ungefär som vanligt...fulla, tröga och fullständigt idiotiska. En kul grej hände dock. Träffade en gammal kompis (eller egentlgen en gammal fling sen flera år tillbaka) och han har jag nog inte sett på ett och ett halvt år. Han var med en annan bekant till mig (vilken jag dock träffar mest varje gång jag är ut) och eftersom alla vi som jobbade var så jävla less så orkade vi inte stänga på en gång utan vi lallade på ett tag ist. så hade jag tid att surra med dom en stund. Två ansikten man inte har sett på evigheter på samma kväll. Riktigt roligt!! Idag har jag varit helt slut eftersom jag sov så lite inatt (hade morogonfodring imorse och slutade 4 inatt) så gjorde jag bara det jag var tvungen i stallet och sen slocknade jag hos mamma och pappa. Åkte hem, pluggade det lilla och sen slocknade jag ett tag (två timmar) till. Ska ta mig en promenix med hundarna nu. Sweet!

Bye bye!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-13 19:10:18

ööö dricka innan man ska jobba. Vilken arbetsmoral

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela