kristingabrielsson

Bättre sent än aldrig...eller?

Publicerad 2009-02-14 21:32:11 i Allmänt,

Der här inlägget tänkte jag lägga ut för typ en vecka sen men min datorjävel har fått virus så den la ner precis innan jag var klar...

Måste bara börja dagens inlägg med att kommentera kommentaren till mitt förra inlägg.... Jag måste faktiskt säga att det är jävligt dumt att komma med en sån hård anklagelse och samtidigt vara anonym. Hur fasen ska jag kunna bjuda dig på nästa party isåfall???!!! Har dock mina aningar om vem denna M kan vara ;)

Har ju vart dålig på att skriva här nu igen och nu har jag fått lite skäll så det kanske är bäst att skärpa sig. Ett inlägg per dag är vad jag vill ha eller vad var det hon sa? Annars lär man väl tappa =)

Kan ju börja med förra veckans höjdare. Jag och en massa andra, bla Marie, Ana och Jessica, var bjudna på sexparty hos Emma. Wihiii! Party hos Emma slutar inte på annat sätt än som det gjorde i fredas, dvs med en massa skratt, galna upptåg och en hejdlöst rolig kväll. Den kvinnan är inte klok...fast i mkt bra bemärkelse haha! En tjej kom dit och visade oss diverse sexprylar för både henne, honom och paren. Det var inget köptvång men jag kan lova att det var svårt att hålla i pengarna. Man tror att det ska va så sjuka saker så att man bara ska garva åt sakerna och tycka att dom e löjliga men tro mig, det finns massor man vill ha!

Ett litet axplock:

 

Partyt e igång...

 

För att testa hur grejjerna känns skulle man visst känna med nästippen...hmm...ja jag vet inte jag haha!

 
Stackars liten...                                                                         Jag och Jessica

 

Emma testar ägget..

Kvällen slutade på Plaza och på det stora hela var det en mkt lyckad kväll. En kväll som absolut måste gå i repris på ngt vis!

Resten av veckan har gått i skolans tecken. Redovisningar och tentaplugg och en exremt stressad jag... Nu har jag tagit paus i pluggandet och sitter och dricker vin och käkar fondue med syrran och Kalle..

To be cotinued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela