kristingabrielsson

Har mycket att se fram emot

Publicerad 2009-02-18 21:48:39 i Allmänt,

Det här e helt sjukt! Tycker jag sitter med böckerna hela tiden men jag tycker ändå inte att jag får nåt grepp om sakerna. Eller jo jag tycker att jag har lite koll på mycket men detaljerna är det bara att säga hejdå till. Det värsta är att jag inte känner att jag vet att jag kan det jag borde kunna för det kan lika gärna dyka upp saker jag inte har en aning om på tentan bara för att den e så stor och luddig. Fast jag tror att alla känner så just nu....hoppas det bara är den första tentan som känns så här panikartad, att man kommer in i det sen. Jaja, vi får se hur det går. Räknar med att köra på den så klarar jag den så e det ju bara ett plus. Den e över för den här gången på freda iaf. I helgen ser jag fram emot så sjuka saker. Jag ser först fram emot en långpromenad på fredag, sen ser jag fram emot Lars födelsedagsfest på lördag men det e ju rätt normalt tror jag, grejjen är att jag ska jobba och det ser jag oxå fram emot!! Då måste jag även tillägga att det e på subben jag ska jobba men det ska bli så skönt att få träffa folk och få tänka på annat än skola. Sen det stördaste tror jag är att jag ser fram emot att städa min lägenhet. Det e så skitigt här nu men det är inte direkt så att det är prio ett att städa dessa dagar men det ska bli helt ljuvligt att få göra det i helgen utan dåligt samvete. Jag vet att jag verkar helt paranoid inför den här tentan men som sagt tror jag att det kommer lägga sig lite tills nästa gång.

Mamma var på Ikea i förrgår och köpte gardiner åt mig så nu ska jag bara upp med gardinstänger och hänga upp dom så börjar ju det här likna ett hem. Lila är dom =) Ska även försöka skaffa mig en liten blomma men fotoförstoringarna och nya mattor och grejjer får vänta tills det rasslar in mer pengar....eller ja...droppar in kanske e mer det rätta ordet.

Tror jag ska sova nu. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela