kristingabrielsson

TV3 play

Publicerad 2009-02-05 23:55:46 i Allmänt,

Idag är en dag när det är mycket som snurrar. Många tankar hit och dit, många känslor som jag inte vet om dom är befogande, mycket samvete och många drömmar... Vet inte varför, jag tycker egentligen att det borde va fullt av tankar på plugg där inne men helt fullt verkar det inte va än.

 Det här har varit en vansinnig vecka i flera bemärkelser men mest känns skolan galen. E vansinnigt stressad men har ändå hima kul när jag e på skolan. Idag var jag och min grupp hos Linda och pluggade. Grejjen var att det var ett litet distraktionsmoment där. Lindas underbara lilla charmtroll till son på fem månader. Fan vad jag smälter för sånna små troll. När man får hålla i dom där små kropparna är det så att ens egen kropp bara skriker efter att få ha en egen. Vill verkligen och jag tror inte ens att det är ett övergående fenomen. Känns som en evighet tills man kan få sånna guldklimpar själv.

 Var i stallet på eftermiddagen och umgicks lite med Erika och hästarna och det blev även en ridtur. Fasen jag gillar verkligen alla som står i stallet nu. Känns som ett toppengäng och jag blir lika glad varje gång nån e där och gör mig sällskap. Ridningen gick bra. Jag har iaf en guldklimp till häst.

 Jag har varit så ledsen hela hösten att jag missade både Bonde söker fru och Ensam mamma söker men nu e jag lycklig igen. Märkte igår att hela säsongen av Ensam mamma går att se på TV3 Play!!! Gissa vem som har plöjt avsnitt varje ledig sekund =) Jag fattar inte, varför har ingen anmält mig dit?? Jaja, jag kanske inte har några mänskliga barn men mina håriga fyrbenta må väl räknas??!! Tänk känslan av att ha typ 10 trånande grabbar runtomkring sig. E ju bara att välja och vraka liksom... Äh va fan, vi kör en Ensam matte söker nästa säsong... Eller Frida, vad var det vi sa? Desperat söker vad fan som helst?? Nåt i den stilen iaf.

 Imorn blir sexparty. Ska bli väldans skoj. Nu jäklar ska det sovas.

God natt!

Kommentarer

Postat av: M......

Publicerad 2009-02-06 15:08:42

SEXPARTY å ja är inte bjuden.. Vafan...

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-23 00:57:53

Äsch Kristin, du kan säkert söka till bonde söker fru ;) Bara man har häst kommer man ju med verkar det som.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela