kristingabrielsson

Dåliga människa...

Publicerad 2009-01-22 16:13:16 i Allmänt,

...som inte har skrivit på en hel evigeht men jag har en ursäkt!! Mitt internet har bestämt sig för att vägra fungera så nu blir det inte många minuter spenderade framför datorn. Ska bli bättring så fort segComHem har löst problemet.
Skolan har dragit igång och tanken är att jag ska bli en ambitiös och duktig människa nu. Än så länge har det faktiskt gått bra. Jag överlevde mina två första föreläsningar, har påbörjat mitt första grupparbete och börjat skafa lite nya vänner... Det jag har varit extremt dålig på är att delta i kårens alla aktiviteter. Känner inte att jag har riktigt tillräckligt med tid för det men idag är väl tanken att jag ska på sopptorsdag men jag får se om jag hinner hem och iordning. På söndag blir det iaf fest i Frösö sportstuga. Hoppas jag har hunnit få pengar innan. Nej jag har faktiskt lite bråttom så nu är det bara att masa sig hemöver för just nu sitter jag i Berge och ska ta en promenad hem...

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela