kristingabrielsson

Det rullar...

Publicerad 2009-01-26 16:52:51 i Allmänt,

Dagarna bara flyter på... Det mesta bara flyter på. Första skolveckan plus lite till e avklarad och det går som ganska bra, jag känner att jag hänger med. I helgen blev det lite blandade aktiviteter. Fredag kväll ägnade jag och syrran åt att äta en massa onyttigt och bara hänga hemma hos mig (vet att jag klagar över min oform men wtf!!) sen på natten blev det lite slit på Subben. Kunde ha strypt tjejerna jag jobbade med för varför i helvete söker man ett servicejobb om man inte har minsta känsla för service??? Mycket underligt ser det ut när personalen käftar emot gästerna och inte tvärt om.. En kär gammal arbetskamrat kom in och handlade, vilket var mkt trevligt. Har inte sett honom på typ ett år och vi kom faktiskt riktigt bra överens... Iaf blev det en sen natt eller tidig morgon eller vad man vill kalla det, kom nog i säng vid 5 eller nåt sånt och vid halv åtta var det dags att kliva upp och åka till stallet. Lördan blev jäktig men mkt trevlig. Tog hand om hästen på rekordtid, åkte in på stan och handlade vissa förnödenheter, hem och ut med hundar och sen blev det till att fixa sig och vid 16 blev jag upphämtad för att åka på gala. Lars hade bjudit med mig på hemvärnsgala vilket man inte tackar nej till!  Blev iaf mingel och sen en god middag och en fortsatt riktigt trevlig kväll. Vid tjugo över ett började partajet dö ut och jag och Lars åkte ner på G3. Man kände sig ju hyfsat felklädd när man kom in där med finklänning och han med kostym men kul hade vi den korta stund vi hann va där! På väg hem träffade jag ett par av syrrans bandkompisar så då blev det efterfest och ännu en  trevlig stund. Sent blev det även då och jag var nog inte i säng före halv fem. Trött som ett djur var jag igår kan jag meddela men jag var duktig och pluggade lite innan jag åkte till stallet. Där blev det ridning på en galet pigg ponny men det var kul. Ikväll tänkte jag va duktig och plugga, städa och va lite med dom inneboende stackars små djuren.... Får se hur långt jag kommer.

Iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela