kristingabrielsson

Roliga dagar

Publicerad 2009-01-29 22:15:20 i Allmänt,

Fasen vad jag e sluuut!! Ska gå och sussa strax. Blev en sen kväll även igår, precis som alla andra dagar...eller alla andra blir inte fullt så sena. Igår var en hektisk dag, även det som vanligt faktiskt. Hade skola på dan, sen var det bara att rusa iväg till stallet och sen hem igen för sen fick jag besök. Bengt kom hit och vi drack lite öl...och vin faktiskt och sen gick vi vidare ner på Cooken och tog nån drink. Efter en stund där så gick vi faktiskt vidare, tro det eller ej, till Larrys. Va bara upstairs som va öppet och typ 50 pers där inne men det var faktiskt en väldans trevlig kväll. Vet inte riktigt när vi gick hem men väl i säng måste jag ha somnat på max en sekund. Så sjukt, galet trött! Skulle verkligen behöva en sovmorgon... Imorse blev det halv åttabussen till stallet, fodra, vandra hem med hundarna och sen iväg på jobbet. Jäklar vad kul det va att jobba! Saknar alla där så mkt. Idag var det visserligen bara jag, Henke, Sten och Thomas som jobbade men det var grymt kul att träffa dom. Dock kan jag ju berätta för er som kommer ihåg och är insatta i min lilla incident häromsistens att jag hade mkt svårt att se Sten i ögonen när jag hälsade på honom hahahaha!!!! Sjukt...kul! Henke var det nog faktiskt allra roligas att träffa, inte för att dom andra e tråkiga på nåt vis utan för att honom har jag faktiskt inte sett sen innan jag åkte utomlands och han e nog min allra bästa arbetskompis. Blev som att va på dagis hela dagen...bara en massa surr och inte mycket vettigt gjort. Så får det va ibland. Ikväll var jag i stallet och där var även Bella, Jens och Verona. Alltid lika kul att träffa mina kära stallvänner! Nu blir det sängen.

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela