kristingabrielsson

Saknar er!

Publicerad 2009-02-01 00:08:26 i Allmänt,

Fasen det känns som evigheter jag umgicks med mina gograbbar. Vill ju festa, fika, ja bara umgås med er!! Alla verkar så upptagna jämt...eller så e det jag som e det. Har faktiskt ingen koll eftersom jag inte har surrat med nån av dom på länge nu.
Igår var det fest (igen). Sjuksköterskorna och Socionomerna hade introsittning tillsammans och fasen va kul det var. Först var det lite förfest i huset där vi har mest lektioner. När Jennie slängde ut frågan "har alla med sina biljetter nu då" lite på skämt så insåg jag att shit, nej det hade jag ju inte. Underbara Jennie fixade så hennes ex kom och hämtade oss så jag kunde åka hem och hämta den och sen skjutsade han tillbaka oss. Mycket snällt!! Sen blev det middag på Oscars, det godaste jag har ätit på grymt länge. Det vart thaibuffé med allt vad ni kan tänka er! Man åt så man trodde man skulle svimma. Vin blev det oxå i stora mängder och spex och sång och skratt. Vid 23 var det dags att bege sig vidare men som vanligt (som väldigt ofta iaf) så sög ju krogen. Vi var runt på alla (!) krogar i stan, dvs Larrys, Huset och G3, men jag tyckte alla sög igår. Jag gick hem tidigt och fast jag hade hunnit käka oxå så var klockan inte ens två när jag kom hem. Bra jobbat! Vaknade imorse, tog en promenad med hundarna och sen blev det jobb på Subben. Min lugna tv-kväll vart det ju inge av med för ikväll kom Karin och Kerstin med lilla Tiara till stallet och jag var där en sväng, så har jag vart ute och kört lite, tvättat och skruvat hyllor. Sovdags snart känner jag. Tänkte få upp ett par bilder från gårddagen men det får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela