kristingabrielsson

Tillbaka till verkligheten...och det glada livet.

Publicerad 2009-01-16 01:17:42 i Allmänt,

Nu sitter jag äntligen i min egen lägenhet igen. Det bästa av allt: Jag har mina hundar igen!! Jag var ju livrädd att dom skulle vara sura och inte vilja vara med mig för att jag hade övergivit dom men så var inte fallet... När jag, Mamma och Simon kom för att hämta dom igår så blev vi överfallna av två överlyckliga hundar. Jag blev nerbrottad i trappen och pussa i hela ansiktet i flera minuter. Verkligen kul att se att dom inte glömmer. Sen åkte vi till mamma och pappa för att hämta lite grejjer och hälsa på pappa och John. Trots att dom där hemma påstår att dom inte gillar hundarna så erkände alla att dom hade längtat efter mina små grabbar. Efter en stressig flyttdag var det äntligen dags för att åka hem. Alla grejjer var inte här än men det var iaf möjligt att sova och äta frukost här. Hundarna verkade glada och nöjda men lyckligast av alla tror jag var jag. Klyschigt men sant så känns det som att ett tomrum i mitt hjärta har fyllts igen. En helt underbar känsla. I helgen ska vi ta tag i den feltapetserade väggen...måste göras för så här kan det inte va, då blir det bara grått och tråkigt. När det e klart ska det sättas upp grejjer på väggarna och alkoven ska fixas men gardinder och nya mattor får vänta tills jag får pengar.

Halkade in på Stjärnorna på slottet ikväll. Kollar aldrig på det men just ikväll lyckades jag turligt nog ha på tvn när reprisen började. Ikväll var det en person jag beundrar väldigt mycket som hade hand om dagen. Jonas Gardell. Han har gjort så otroligt mycket bra grejjer!! Hans böcker bla är så otroligt bra och ikväll gick det tredje avsnittet av hans serie som sänds nu, vilken är jäkligt bra. Så mycket klokt har han att säga och han är en otrolig berättare. Mer Jonas!!




Sovdags! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela