kristingabrielsson

Två dagars svullande + lite alkohol=

Publicerad 2009-01-04 15:23:17 i Allmänt,

EN LYCKAD HELG!  I fredas fyllde min minsta lillebror John 17år. Helt galet att han har blivit så gammal. Måste bara betyda att det börjar gå utför för en annan haha. Iaf så svullades det tårta och kakor till förbannelse i fredas med en massa släkt. Älskar när man får träffa alla. E så himla kul!! Även kusinens småttingar var med vilket gjorde det hela flera gånger bättre. Vet inte vad som har hänt men jag e så sjukt barnsjuk...säger kanske oxå nåt om åldern haha. vällen slutade kanske inte på bästa sätt men efter en natts sömn kändesdet bättre och igår var det dags för nästa kalas. Min pappas farbror fyllde 80 år i fredas men blev firad igår. Ännu mer svull och ännu mer släkt och ännu mer kul. Efter kalaset drog jag till syrran i stan och drack nyårsrester och surrade. Kalle kom oxå senare och vi blev stylade av min käre syster som är grymt på sånt. Alltid kul. Strax innan tolv gick vi till G3, eller Plaza om ni så vill, i typ 23 graders kyla. Kom in och hade en riktigt rolig och intressant kväll haha. Träffade bla annat ett par kompisar som jag inte har sett på väldigt länge. Idag ska jag nog bara ta det lugnt och försöka ta en promenad  med Frida i kylan. Vi har som inte lyckats sett på tu man hand nånting den här julen...som dags nu. Imorn fyller mamma år och då blir det ännu mera onyttigheter så en promenad skulle nog göra gott.

Nej nu ska jag ta och ringa Marie..

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela