kristingabrielsson

En dag som idag

Publicerad 2009-07-22 23:21:07 i Allmänt,

Jobbet går så ooootroligt segt just nu... Blir långa dagar fast att det egentligen är få timmar. Imorn är näst sista dan, känns skumt.

På fredag drar stråket igång, vilet betyder många, många dar av festande. Gruvar mig faktiskt litegrann. För det första ska man orka börja om varje dag, sen kommer det gå mycket pengar plus att alkohol=väldigt mycket kalorier och jag är verkligen inte i toppform just nu. Mår riktigt dåligt över min form faktiskt. Men trots dessa nackdelar brukar fördelarna överväga. Fördelar=Mycket folk, roliga fester, galna kvällar, nya bekantskaper. Tycker lite synd om alla som inte befinner sig i Östersund denna vecka. I helgen är det ju dessutom Fävikenoch jag är grymt sugen på att åka dit oxå men jag får se.

Måste bara brätta att mina hundar har gjort grymma framsteg. Jag har fått inspiration och kör stenhårt på promenaderna. Tror dock att det är jag som har gjort mest framsteg men det märks ju på hundarna  så dom får ta åt sig äran. Gullegubbar!!

Imorn kommer min moster och hennes man Mats upp från skåne! På kvällen ska vi äta hämtmat från Easterns buffé. Blir min familj, Gittan och Mats och förhoppningsvis kusinerna och Jimmy. Kul, kul, kul!! Älskar att träffa släkten.

Nu ska jag ta och sova.
God natt!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-07-23 00:45:51

MEH!! Alltså jag blir fan tokig. Jag ska jobba till 12 imorrn kväll. Fy fan va less jag blir. Jag kan ju ALDRIG va me på saker för mitt förbannade jobb. Hur ofta är gittan o mats här då?? Happ.. nu tänker jag glo på tv o tjura hela natten. Satans skiteniro.

Postat av: Ek

Publicerad 2009-07-23 22:03:27

Klart du ska till Fäviken :) Kom förbi i montern och säg hej bara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela