kristingabrielsson

I rätt riktning!

Publicerad 2009-07-09 23:31:32 i Allmänt,

 Det rullar på nu och av nån anledning så bloggar man mindre då. Jobbar och sliter och varvar med lite mysstunder, häststunder och hundstunder. Gillar livet just nu. Imorn är sista dan innan helg och jag börjar inse att inte den här helgen heller kommer bli lugn. Börjar planeras för fest men exakt när, var, hur r inte riktigt bestämt än. Lär bli lite rött med flickorna på lördag och Lisen tyckte att jag kunde komma till henne och T och ta nån öl imorn. Får väl se vad som händer.

 Hördes med en gammal kär vän idag. Jäkligt kul var det, blev förvånad över att det kom ett svar. Kul att få höra hur livet ter sig för de man har hållit av. Jag har kommit fram till att man är så inåt helvetes dålig på att berätta för dom man tycker om hur mycket dom betyder en, oavett om det är familj, vänner eller en kärlek. Det finns vissa runtomkring som man inte skulle vilja leva utan men som man aldrig berättar det för. Varför ska det va så??

 Var ute och rec en sväng ikväll och jag kan bara återigen kostatera att Delay is the shit. Alltså THE SHIT. Hon är bäst. Punkt!

Ska försöka ta lite bilder i helgen som jag kan lägga upp så dne blir lite mer liv på den här sidan..

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela