kristingabrielsson

Livet är en fest!

Publicerad 2009-07-26 19:49:44 i Allmänt,

Iaf de här dagarna. Gjorde min sista dag på Granngården i fredas. Känns både och...lite overkligt faktiskt. Iaf så drog jag iväg efter jobbet och hämtade hundar, handlade vin, skyndade hem och gjorde mig iorning. Förfesten var given. Nils lägenhet är den stående stråketföfesten. Jävligt kul förfest blev det men kanske liiite för mycket alkohol för damen. Jag har fasen ingen off-knapp vad gäller det där. Finns det ska det drickas upp. Lite skrämmande faktiskt. Får se till att skärpa mig. Jaja, så farligt var det inte men lite onödigt slirig blev jag. Sen drog vi ner på stråket och körde hårt där nere. Igår var et dags igen. Först var jag i stallet och började på med hagen men orkade inte med allt. Ryggen är fortfarande inte helt bra efter avramlingen så jag fick ge mig efter ett tag. If så blev det epromenad hem med vovvarna och sen samma visa igen. Fixa, dona och grejja, köpa mat och dra till Nils för att dricka mera vin. Blev oxå en galet rolig förfest. På vägen ner till stråket lyckas vi tappa bort varandra så det var bara jag, Lisen, Tommy och Ove som lyckade ta oss till samma tält. Så träffade vi Marie och Anna där. Kul kul! Ikväll blire fasen lugnt. Pallar inte ikväll igen plus att jag börjar nya jobbet imåra. Blir filmkväll istället. Idag har jag impulsköpt en ny cykel, halva priset var det så jag slog till. 1400 spänn, må ju räknas som överkomligt. Dagen har även bestått av bakiskäk med Lisen och en ridtur med vovvarna. Nu ska jag ta och duscha tror jag...



Ove, jag och Marcus är alltid i fin form =) Fredag kväll.



Emma, Ida och jag



Förfest lördag kväll: Camilla och Emma visar hur man svankar...



Lajo och Nisse ville inte va sämre. Lägg märke till hur dom poserar med händerna haha



Lisen vill uppenbarligen inte synas tillsammans med mig



Tommy, Ove och Lisen myser i soffan



Jag försöker snygga till mig lite



Marie är en jävel på att dricka öl, Anna verkar ha hittat nåt spännande i bakgrunden och jag fick inte va med på det här kortet heller



Moi



Lisen verkar nöjd



Idag: Grabbarna myser i korgen...gogubbarna mina.




Min nya cykel. Så fin. Färgen blev skum på bilden men jag lovar att den är fin =)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela