kristingabrielsson

Idioti!!

Publicerad 2009-03-29 14:53:14 i Allmänt,

Jag blir så less, det är nästan skrattretande! Jag var ut i fredas och hade en otroligt rolig kväll tills jag stötte på mitt ex.. Fick mig en redig utskällning för att jag umgås med "hans" kompisar och har haft en sorts relation med en gemensam kompis till oss båda. Det är andra gången jag får en sån här utskällning om exakt samma sak och jag kan bara konstatera att jag är så underbart glad att jag slipper honom. Nu är det tydligen jag som är svinet  det hela! Enligt hans nuvarande tjejs blogg så är det jag som är svartsjuk och inte kan släppa taget. Vad är det för skitsnack?? Var han som vart sur för att jag inte ville satnna och prata med honom på krogen och det var jag som sa att vi inte har nåt med varann att göra längre. Patetiskt att han kan ljuga ihop nåt sånt bara för att rädda sitt eget skinn, Alla i min omgvning vet att jag ALDRIG, för alla pengar i världen skulle ta tillbaka honom och jag har till och med önskat dom lycka till och sagt att jag är glad för deras familjs skull nu när dom verkar ha det så bra. Jag är absolut inte svartsjuk på dom och jag vill inte ha med dom att göra, vi har ingenting gemensamt. Så...var bara tvungen att skriva av mig. Blir så less för exakt samma sak hände syrran nyss och jag tycker det är så fånigt!

Tack för mig!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-03-30 01:07:21

Alltså detta är sinnessjukt!! Det är så komiskt att precis ALLT händer lika för oss samtidigt nästan jämt. HATA EXs störda flickvänner OCH exen kan fara nånstans och dra nåt gammalt över sig. Vet du Kristin vi måste vara jävligt farliga att ha som ex så snygga som vi är. Stackars alla nya flickvänner som har oss att leva upp till ;) Puss o Kram

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-03-30 10:44:27

Och dessa hahahahahaha... dom kanske rent av är släkt.

Postat av: Annika

Publicerad 2009-03-30 12:38:17

Grattis i efterskott!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela