kristingabrielsson

Tentaångest is my best friend

Publicerad 2009-03-25 18:58:48 i Allmänt,

Det här e så jävla jobbigt så jag går åt. Det jobbigaste är inte att plugga utan att jag är så tvärsäker på att det går åt helvete så att jag inte ens förmår mig att lägga ner min själ i det. Jag ärså körd att min motivatiom är lika med noll. Vet inte riktigt vad jag ska göra...  Vi har tenta på nervsystemet, sinnena, cirkulationssystemet, respirationssystemet, endokrina systemet, urinvägssystemet, matspjälkningssystemet, klinisk kemi och temperaturregleringen...sorry alla som jag har ljugit för. Det var visst inte sex system, det var nio. Det enda jag känner att jag har lite koll på är cirkulationen, dvs. ungefär åtta frågor av femtio,..yey! Tur man har anledning att fira hur som helst på fredag. I helgen ska jag iaf vara en god matte till mina försummade hundar och vi ska hitta på nåt kul. Stackars små...

Nej, back to hell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela