kristingabrielsson

Vissa dagar kan man skrota...

Publicerad 2009-03-22 21:21:34 i Allmänt,

Igår var det fest  hos mig... Mycket folk blev det och trångt och mysigt. Jag hade rätt kul här hemma och lite lulligt blev det. Det man borde ha lärt sig vid det här laget har fortfarande inte riktigt gått in. MAN SKA INTE GÅ PÅ KROGEN!  Där gick min kväll bara utför... Var inte alls krogsugen och det blev ett par rätt lama timmar, även en till incident försämrade mitt humör och jag drog mig hemåt rätt grinig. Väl hemma var jag ut med hundarna och jag såg verkligen fram emot att slockna i min säng, frid och fröjd tills jag skulle låsa upp porten och insåg att jag hade låst mig ute. Där brast det. Tårarna sprutade. Jag hade inte klätt på Ture nåt eftersom vi bara skulle utanför dörren och kissa så stackaren stod och skakade och det fanns inte en sportslig att jag skulle kunna gå med honom till mamma och pappa och hämta nyckeln. Som tur var hade jag av nån anledning bilnyckeln i jackan så vi gick till bilen och startade den och drog på värmen för fullt (körde dock inte).  Sen kom Frida som var på väg hem och försökte komma på lösningar men jag var bara så jäkla ledsen och upprörd så jag ville bara va ifred och skickade iväg henne tillslut. Gumman, förlåt igen!!! När jag sen satt där själv slog det mig att Subben fortfarande hade öppet så jag ringde dit och frågade gråtandes Ella om hon inte ville köra upp mig till Berge så jag fick hämta nyckeln. Underbart nog gjorde hon det. Lovely! Väl hemma igen skulle Ella kliva ur bilen och tänkte väl inte på mina rymmningsbenägna hundar så hon bara öppnade dörren och hundarna smet ur och drog full race bortöver vägen. Jag som faktiskt hade lyckats sansa mig lite kände paniken komma som en käftsmäll och tårarna började spruta igen medans jag kutade efter hundarna. Som tur var sprang dom bara en liten bit och vände och kom tillbaka. Tillslut lyckades jag ta mig i säng och slocknade på två röda... Vaknade imorse med ångest och huvudvärk.

 Idag blev det iaf ridning med Frida och Anna. Väldigt kul var det och idag är min häst ganska dyr igen...hon var så himla mysig.

Bilder från när min kväll fortfarande var bra...


Jag och syrran


Syster är på g iaf. =)


Såhär trångt blir det på 27kvm...

Måste sova lite...

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-03-22 21:41:47

Fan va snygga vi är!! Förutom att det ser ut som att jag sitter o skiter på sista bilden :P

De va skitkul hos dig :) Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela