kristingabrielsson

Äntligen hemma

Publicerad 2009-05-19 22:15:09 i Allmänt,

Har vart i farten hela dan...som för det mesta, men nej, energi till max har jag verkligen inte. Känner mig helt urkramad varje kväll. Skulle hellre vara kramad ;) Idag har dagen bestått av diverse sysslor. Åkte till stallet imorse och släppte ut hästar, sen iväg på skolan och hade redovisning av vår artikelgranskning (gick riktigt bra), sen till stallet igen och luncha hästar, mig själv och hundar, sen på skolan igen för att skriva rapport, till stallet efter skolan, rida och pyssla i stallet sen en promenad hem...finally home!! Nu ska jag bara varva ner här vid datorn en stund innan jag måste sova...

Jag bjuder på nåra bilder...


Vår vackra stad sedd från Frösön


Vår vackra stad...eller utkanten av den...sedd från hästryggen.


Hos mamma och pappa


Hästen får arbeta...klipper gräset i hundgården =) Man får inte va dum heller!

God natt världen!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-05-20 11:03:18

Hehe, klockrent med Delay i hundgården! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela