kristingabrielsson

En dag utan mycket till händelser

Publicerad 2009-05-11 22:19:11 i Allmänt,

Imorse var det skoldags igen.Hade inga föreläsningar men jag och J skulle ses kvart över åtta på skolan. Hittade äntligen våra artiklar och har en idé om vad vi ska skriva om.  Dagen fortsatte i förvirringens tecken och efter att ha surrat med nåra klasskompisar var det ännu värre. Har inte fattat hur det här ska läggas upp.. Det löser sig nog. Sen blev det mest bara promenad med hundarna , vila och plugg. Ingen häst idag, då blir det rätt trist och hänndelselöst.

 Min svacka verkar vilja fortsätta. Skulle vilja dra iväg nånstans och göra nåt galet. Kanske en ny långresa eller nåt annat upptåg. Nej, det funkar inte när man pluggar men drömma kan man. Funderar iaf på en sista minuten i slutet av sommaren...Kroatien kanske...nån som e sugen ;) Tänker gör jag alldeles för mycket och klokare blir jag inte. Vill ha förändring, pengar och en go grabb att krama på. Om nån har en snabb lösning så är ni mer än välkommen att berätta om den. Längtar efter sommaren, längtar efter Frida, och längtar efter äventyr. Men det är ju inga promblem att ordna. Tre veckor gumman, sen e du hemma och då jävlar blir det äventyr!! I alla bemärkelser.

Sovdags snart tror jag.

Kramar till er som vill ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela