kristingabrielsson

Hopplös?

Publicerad 2009-05-06 20:34:24 i Allmänt,

Ja jag tror faktiskt det. Jag börjar bli less. Det är vår igen, vilket är hur skönt som helst, men jag är singel ännu en vår till. Det är ju mindre kul faktiskt. Träffar man nån trevlig kille så är det alltid nåt som inte stämmer, antingen från hans eller från min sida. Vad har jag gjort de högre makterna för ont. Hur ska man lyckas träffa nån?? Kontaktannons kanske?? För desperat. Dans kanske?? Har aldrig lyckats tidigare... Krogen?? Där träffar man ju grabbar och dom tänker ju faktiskt med huvudet, dock inte det huvudet som sitter mellan axlarna utan ett helt annat..verkar gå bort. Hundtricket?? Ehm, mina hundar skrämmer nog fler än dom charmar. Äh, WTF, singel e väl inte fy skam?? Eller? Skulle ju vart trevligt att ha nån att planera sommaren med, nån spendera sköna sommarkvällar med. Alla kompisar börjar ju skaffa partner (nej ok inte alla men många) och hur kul e det då??!!

Men i helgen tror jag bestämt det blir lite party och det ser jag fram emot. Trodde man skulle va nöjd efter Vemdalen men icke. Mersmak tror jag det kallas. Nån fler som ska parta??

Hej å hå, soffan ser väldigt bekväm ut nu.



Nån som vill fly med mig??

Puss

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-05-07 15:54:19

Ja, kom på singelfest hos mig!! Ludde o emilia har oxå gjort slut nu så snart e hela bunten ensamma. Slipper vi iallafall känna oss miserabla helt själva :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela