kristingabrielsson

Mår som en påse skit

Publicerad 2009-05-28 21:59:57 i Allmänt,

Idag är inte jag så pigg.. Förkylningen slog till med full krafft igår kväll och jag tror till och med att jag hade feber. Jag har aldrig, aldrig feber så för mig är det till och med... Vaknade imorse och mådde skit men kände att det faktistk bara var en och en halv timmes föreläsning på schemat så jag masade mig iväg. Efter den vandrade jag hem och sov ett par timmar. Sen kände jag mig lite bättre så jag var tvungen att åka och handla, har dragit mig för att göra det i flera dar så nu fanns det inget att käka hemma. Blev dyr handling eftersom jag var tvungen att handla från scratch. Tänkte börja köra lite på Oves metod, käka fett och protein och dra ner på kolhydrater. Känns som en rätt logisk variant av diet med tanke på vad människan är gjord för att leva på. Dvs inte en massa socker och spannmål. Dessutom verkar det funka fint på dom jag vet som har provat. Värt ett försök. Betalade räkningar och gjorde storkok så idag är jag nöjd med mig själv. Nu på kvällen mådde jag så dåligt av att höra hundarnas suckar och se deras uttråkade ögon så då var jag tvungen att ta en lugn och kort promenad runt stan tillsammans med syrran. Nu mår jag ännu sämre så det var kanske en dum idé.

Dags att sova och kurera mig.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela