kristingabrielsson

Med tankekraft går allt..

Publicerad 2009-05-13 20:45:20 i Allmänt,

tydligen... Jag har önskat att jag skulle klara mikrobiologin så mycket att gudarna hörde mig och plitade dit ett E på tentan. E=godkänt för er som inte är insatt i skolvärlden. Inte ett högt betyg men bättre än dom båda underkända betygen man kan få. Har inte känt att jag inte skulle ha klarat en tenta så starkt nån gång som den här gången men på nåt vis gick det vägen ändå och jag är glad. Bara en tenta kvar att få resultatet på nu. Vi får väl se hur den gick. Ikväll har jag varit i stallet och jag tog med hundar och häst på en ridtur så nu har vi alla fyra fått lite motion. Är helt urkramad nu men lägenheten skulle behöva städas så jag kanske borde ta tag i det...eller så får det va tills imorn då jag inte behöver åka till stallet efter skolan.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela