kristingabrielsson

Skogspromenad och...vad mer?

Publicerad 2009-05-20 22:00:09 i Allmänt,

Har precis varit på en skogspromenad. Helt underbart att ha skogen alldeles inpå knuten fast man bor typ mitt i stan. E nog sånt jag gillar bäst med Ö-sund. Våren är så jäkla skön, fortfarande dagsljust ute och hyffsat varmt. Dessutom är luften så där fräsch ikväll som den bara kan va efter regn och åska. Wonderful! Har rensat skallen och försökt rannsaka mig själv...gick bra..eller nja. Jo jag kom fram till mycket bra men inget jag har nytta av tror jag för jag har väldigt svårt att förändra mig. Håller på att gå åt av min jäkla kropp just nu oxå. Fan att jag aldrig kan tappa dom här jävla semesterkilona! Vill vara lika nöjd som jag var förra året men icke! Det vill inte min kropp. Tycker att jag rör mig mycket och jag har ju inga pengar så så mycket mat blir det ju inte heller. Dessutom har jag fått ont i kroppen igen och jag gruvar mig för att träna ist för att längta, det gör inte saken bättre. Hatar när det blir så här. Så fort jag är för trött, för stressad eller mår dåligt på annat sätt så vips kommer den där värken. Jag är nog inget att avla på. Det jag skulle komma till var att har nån nåt bra förslag på sätt att tappa lite på så är ni så varmt välkomna att skrika till =) Nu ska jag hoppa i säng.

Av nån anledning blev hela det här inlägget i fet stil och det går inte att ändra tillbaka...ni får stå ut!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela