kristingabrielsson

Slöööö!

Publicerad 2009-05-18 19:16:25 i Allmänt,

Helgen blev bra.. Fredag var det dans med Ove. Jannez på Sandviken. Var rätt kul förutom att jag blev offer för ett gäng grabbar i 18-årsåldern som va på dans för första gången. En efter en kom och bjöd upp och det var ungefär varannan som kunde ta några steg rätt. Jaja, det var kul ändå. Lördag blev det impulskväll ute. Marie bjöd på alkohol och det var gratis inträde på krogen. Sweet! Det var oxå helt ok. Var jag, Marie och Madde vilket inte var igår. Igår blev det en lugn hemmakväll och sen kom Ove och hälsade på vilket oxå var ett bra tag sen så det var kul. På dagarna jobbade jag hela helgen och drog in lite cash, MYCKET välbehövligt. Längtar tills på måndag!!! Pengar, wihoo!!

Nu ska jag gå och övertrassera mitt konto och ta en fika på Paus med syrran. Kan jag behöva.

Hej!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-19 20:47:28

Helgen som var har istora delar präglats av en obotlig ensamhetskänsla. Ensamhet, men troligtvis mer ett resultat av dina lustar och energi. Lyckas inte finna någon att dela min glädje med i helgen, trots.. Inte heller lyckas jag bli av med min sällskapssjuka, trots ...

Överskottsenergin har försökt förbruka under en 2-3 träningspass, städa, papper och diverse arbeten.. Harmoni isig, (alltså springa i skogen) men jag har så mycket mer att omsätta i .. Hehe Du verkar ha energi till MAX.... //H

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela