kristingabrielsson

Inte mycket gjort...

Publicerad 2009-10-04 11:36:27 i Allmänt,

...denna helg inte. I fredas jobbade jag så jag var inte hemma förän vid 19 och då var det bara att försöka umgås lite med mina fyrbenta vänner. Igår var jag i Berge mest hela dan men fick inte mycket gjort där heller. Var över till grannstallet och hälsade på Erika. Var längesen vi sågs nu så det var kul med lite uppdatering. Fick låna bilen av mamma och pappa så efter maten åkte jag hem, lämnade hundarna och åkte till Markus. Han ville se hockeyn så efter en stund så somnde jag i hans soffa och det var så jäkla skönt. Kul sällskap man är =) Åkte hem och la mig efter hockeyn... Vaknade för typ en och en halv timme sen, gick och handlade frukost (väldigt god frukost) och nu vet jag inte vad jag ska göra. Plugga lite, ut och röra mig lite men sen vill jag umgås och snacka skit. Får väl ringa runt sen.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela