kristingabrielsson

Mår sämre än jag förtjänar. Verkligen!

Publicerad 2009-10-25 10:54:44 i Allmänt,

Har ledig helg i helgen och det behöver jag verkligen. Inledde helgen med träning på fredag em vilket var jäkligt skönt trots att jag var svag som en fågelunge. Huga va trist det är när det känns som att man går ner i muskelmassa fast att man tränar. Blev bjuden på middag hos mor och far. Himlans gott och mysigt. Trots att jag är 24 år så har jag ett sjukt behov av att träffa mamma och pappa. Ofta ska det va! Lördag morgon var jag uppe med tuppen . Eller ja...om man ser det ur mitt perspektiv iaf. Klockan nio spratt jag upp ur sängen och tog den lånade bilen upp till berge, drog upp yngsta bror ur sängen och tog morgonpromenaden runt elljusspåret. Skönt att få gå i skogen ist för på de här tråkiga gatorna häromkring. Jag och John hämtade upp en bakfull bror hos en kompis och så drog vi oss till badet. Fan man blir ju barn på nytt ju! Åkte rutchkanor för glatta livet och vi kunde bara konstatera att John är The master av att åka fort i vattenrutchkana. Dock är han där väldigt ofta oxå så han har fått in teknikn =) Eftermiddagen och kvällen sög till en början. Jag var pepp på att dricka vin och dra ut en sväng men ingen, verkligen ingen ville med. Antingen har jag dålig timing eller så ville ingen ha med mig helt enkelt. Så dissad och övergiven kände jag mig. Tillslut fick jag napp hos Marie och hon kom hit och vi drack lite vin. Var nåt mkt konstigt med mig för efter typ en halv flaska så klarade jag nästan inge mer och idag känns det som att jag skulle ha dragit i mig bra mkt mer än så. Hemma med Marie var det väldans trevligt men krogen var som vanligt lite halvdan.. Däremot var donken heeelt ok.

Idag ska jag föröska ta med vovvarna och gå på hästens dag på Jamtli. Får skippa inomhusaktiviteterna men huvudsaken är att hundarna får komma ut på nå kul. Ikväll: söndagsmys med Markus, middag och Ensam mamma söker. Börjar bli lite av en tradition varje söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela