kristingabrielsson

Ohojaja!

Publicerad 2010-04-06 19:36:23 i Allmänt,

Mitt kök är ett kaos. Fast på ett bra sätt förstås. Dom var precis här och hämtade köksluckorna för att måla om dom vilket ska bli galet skönt! Färgen som var innan går ju knappt att beskriva. Den är från 1980 och är nån blandning mellan diarrébrunt och rött. Dessutom så är ju planlösningnen hemma hos mig rätt öppen så den äckliga färgen har inkräktat på hela mitt hem! Nu ska det bli vita luckor, tråkigt men vad ÖBO rekommenderar så det är väl bara till at lyda. Ska även kosta på mig nya knoppar men dom får jag stå för själv för det var tydligen enligt ÖBO väldigt viktigt att behålla dom gamla, delvis trasiga vita plastknopparna från 1980. 1980! Det är för fasen 30år sen!! Men jaja, är dom tjurig så får dom va det. Jag tänker i ren protest plocka med mig mina knoppar när jag flyttar hehehehe!

För att ni ska få en rättvis bild av mitt fula kök och mitt kaos får ni här ett par bilder:






Nu kanske ni förstår... Förhoppningsvis blir det klart redan på fredag men känner jag det där företaget rätt så blir det förmodligen inte det.

Har inte bara mina köksskåp i köket utan även mina enda två garderober där så det känns lagomt kul att inte ha nå luckor. Men men, den som väntar på nåt gott. Längtar tills det är klart =)

Nu mat!!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2010-04-06 20:21:53

Hahaha awesome! Ser ju hur roligt ut som helst.

Du kan dessutom få låna lite av mina köksgrejer, det skulle ju inte ens märkas :P Behöver röja i mitt kök!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela