kristingabrielsson

Onsdag!

Publicerad 2010-04-07 23:19:23 i Allmänt,

Jobbade idag. Gick inte så bra kan jag säga. Fick den briljanta idén att bygga om en avdelning eftersom det kommit ett nytt planogram och jag hade lite att göra. Mycket bra idé egentligen. Jag satte igång och det gick rätt bra, tog lång tid eftersom det är mycket smågrejjer som ska flyttas och grejjas med. Jag började vid 10 kanske, vid 15.30, när jag hade gjort 5 av 6 sektioner inser jag att jag byggt efter fel planogram (papper) och jag måste börja om. Hade då bara 1,5 timme kvar att jobba så nu blir det till att åka upp imorn bitti igen och göra klart. Jag som skulle plugga!

Har börjat med en sån stegräknartävling på jobbet idag. Har gått 20719 steg idag mellan 9.30 imorse och 20.00 idag. Rätt bra ändå. Har inte haft på mig räknaren hemma så några steg extra har det blivit. Fick sällskap av Lisen på promenaden så det blev en oväntat lång promenad, över två timmar. Treeevligt =)

Imorn händer det grejer. Det ni!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela