kristingabrielsson

Liten parasit

Publicerad 2010-12-05 23:48:41 i Allmänt,

har drabbat mig. Den kommer dock inte från vattnet. Kallas skolarbete och det äter upp mig inifrån och lever på min energi. Jag pallar inte att ta tag i det och det blir det inte bättre av. Energin e liksom slut och jag längtar efter ledigt men men, det e bara att bita ihop och kämpa vidare. Snart börjar POP-kursen och det ska bli kul =)
Har blivit bortskämd med lite närhet och ömhet på sista tiden och det ät precis vad jag behöver. Det är som att tanka energi varje sekund. Jag tar tillvara på det så länge det varar och suger i mig av det som bjuds. Lär försvinna så småningom men det tar jag då..
Nu ska jag sova så jag orkar ta mig upp till stallet imorn bitti och sen plugga och ev träna.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela