kristingabrielsson

Yey

Publicerad 2010-02-15 15:04:07 i Allmänt,

Fick tid hos läkaren idag, yey! Har gått på z-gränd förut och där får man ringa och tjata minst tre gånger innan man får en tid. Fick gå så länge en gång att jag fick njurbäckeninflammation och fick åka på akuten på mammas 50-årsfest (kan bli riktigt farligt med njurbäckeninflammation). Arg som fan var jag då. Inte nog med att man fick en mycket värre sjukdom uten jag missade även mammas 50-årsfest. Jaja, nu tillhör jag Frösöns hälsocentral och där tog dom mig iaf på allvar och jag fick komma vid halv elva, lämna nåra prover, prata med läkaren och hämtade ut medicin. Allt var klart på 40min och redan vid kl.13 mådde jag mycket bättre. Fortfarande långt ifrån bra men mycket bättre är nog för mig. Älskar vetenskapen och dess mediciner ibland!

Har pluggat lite idag och vart på en promenad, ska plugga lite till och sen till stallet om drygt en timme och fodra. Hade hoppats på att få ta igen den missade biodejten igår ikäll ist, men upptagen som objektet i fråga är så verkar det inte bli förän till helgen eller nästa vecka. Boooring! Mycket vill ha mer och mer vill ha ännu mer eller hur var det nu. Man kan ju inte börja vänja mig vid närhet och sen bara försvinna hehe. Den som väntar på nåt gott...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela