kristingabrielsson

Beslutsångest

Publicerad 2010-01-27 22:08:38 i Allmänt,

Fick ett jobberbjudande i eftermiddag...då får jag beslutsångest som vanligt när det gäller att byta jobb. Vet att jag kommer trivas bättre där men det handlar ju även om hur mkt man får möjlighet att jobba och om man får nån semester. Ska dit och prata på fredag. Kommer nog inte palla att trampa på Maxi hela sommaren. Det stimulerar mig inte för fem öre. Allt är så styrt, inget tänka själv och alldeles för stor och opersonlig arbetsplats för min del.

Har pluggat nåra timmar nu. Nu blire tvätta soffa då min hund har "märkt revir" på den (ibland är han väldigt, väldigt billig den hunden), tur att det går att tvätta. Tur oxå att det inte bara är min hund som gör så utan att det tydligen är vääldigt vanligt bland småraser. På nåt konstigt sätt är det skönt att veta. Är ju liksom inte jag som har misslyckats då. Tures far är tydligen tio resor värre har jag hört från hans (pappans) ägare. Ska köpa ett skvättskydd åt honom så man kan ha med honom bort (hemma är det väldigt sällan han gör något inne). Även en liten mössa ska införskaffas då han varje vinter förfryser öronen i februari-mars-stormarna...





Bilderna är hämtade från http://litentass.com
Finns mycket fint och roligt för oss hundnördar där =)

Hej för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela