kristingabrielsson

Blev inte som jag hade tänkt

Publicerad 2010-01-24 11:16:25 i Allmänt,

Igår hade jag planerat tv-kväll med godis och en filt. Underbart! Köpte mig en stor godispåse och hade käkat middag lagomt till klockan 20 då filmen började. Se upp för dårarna, helt underbar film! När jag satt mig tillrätta hör Marie av sig och tycker att vi ska gå ut... Jag var mycket tveksam till det kan jag tala om. Aja, jag sa iaf att isf fick hon komma hit så jag ändå fick ta det lugnt och kolla på min film. Vid 22 kom Marie, vi drack vin och jag började fixa mig lite... Vid 00 var vi på krogen. Inte alls vad jag hade planerat. Hur som haver så blev det en väldigt lyckad kväll. Var min kväll liksom =)

Var otroligt härligt ute nu på morgonen när jag var ute med hundarna så snart ska jag bege mig ut på en långpromenad. Funderar på att gå mot Frösö kyrka...kan väl bli härligt?

Jag håller på och gör mig iordning för kvällens bravader...detta var vid typ 23.15 och jag var låångt ifrån klar... Impulskväll, jajjemen =)



Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela