kristingabrielsson

Ikväll åker syster

Publicerad 2010-01-29 16:16:59 i Allmänt,

Ja så är det. Ikväll åker syrran och Kalle till Australien...eller nej, dom åker till Sthlm ikväll och vidare imorn bitti. Ska köra dom till flyget. Lite avis e jag fast ändå inte sådär våldsamt. Tror det är för att det är så himla mycket på hemmaplan nu så man kan som inte ens tänka tanken att åka bort. Fast det gör mig faktiskt inte så mkt. Det är syrrans tur nu, jag har varit ute och rest mycket mer än henne. Hoppas dom får det super!!

Har ett sjukt sug efter att gå ut ikväll men borde verkligen inte. Är jäkligt förkyld, borde plugga ist. och har massor att göra imorn så det är bra om jag är pigg.

Snart kommer mamma och pappa och hämtar upp mig. Ska få låna bilen så jag kan skjutsa Josse och Kalle och så att jag hinner göra allt som ska göras imorn.

Dax att röra på fläsket. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela