kristingabrielsson

Lipsill!!

Publicerad 2010-01-02 19:41:37 i Allmänt,

Såg precis ett program om ett 16-årigt par som blev gravida, tjejen födde barnet och sen adopterade de bort det till ett par som inte kunde få barn. Vilken mardröm! Tänk att bära barnet, föda det, hålla det, älska det och sen lämna bort det efter bara nån dag. Fy sjutton! Jag grät som ett barn när jag såg det. Strongt gjort av det unga paret att stå fast vid sitt beslut för barnets skull trots att de ville behålla det innerst inne. Jag längtar så sjukt till den dan jag får hålla mitt eget barn för första gången. Känns så jobbigt långt borta men en dag kommer väl det med får jag hoppas. Kan inte för mitt liv fatta att man inte vill behålla sitt barn. Fast å andra sidan e jag några år över 16oxå.

Bebisbebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela