kristingabrielsson

Och kylan biter sig fast

Publicerad 2010-01-06 14:05:29 i Allmänt,

Börjar ledsna på 20-30 minusgrader nu. Man kan inte gå ut på långpromenader, vilket resulterar i rastlösa och uttråkade hundar, vilket i sin tur resulterar i ett ständigt dåligt samvete. Eller Neo kan jag ju ta med ut på kånga promenader men eftersom mina två herrar har hängt ihop stäändigt sen Tures ankomst så går det inte att lämna Ture ensam inne. Problem. Får kanske ta och lämna Ture hos mamma och pappa och ta med Neo på promenad.
 Igår blev rapporten klar iaf och jag har ledig dag idag. Ska hjälpa Kalle att flytta ur min lägenhet så att nästa hyresgäst får ta över den ikväll. Kanske även hinner med en fika med Lisen.

Nej nu må jag dra så lägenheten blir klar. Hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela