kristingabrielsson

Skön dag!

Publicerad 2010-01-21 22:50:54 i Allmänt,

Var inte alls motiverad att kliva upp och gå på skolan idag. Visste att det inte skulle bli nån särskilt givande föreläsning och ohh så rätt jag hade. Lärde mig en ny sak på hela förmiddan. Men dagen artade sig.

Halv tolv gick jag hem till hundarna, gick på en liten promenad och sen kom Marie och Anna och plockade upp mig. Vi drog in på stan och Marie skulle shoppa...ja, ett par jeans fick hon till. Alltid nåt. Sen mötte vi upp Tove som jag inte har umgåtts med på flera år och efter en vända på stan så lockade Paus. Vi slog oss ner alla fyra och käkade middag och fikade. Galet va mkt sjukt som kan komma fram när man sitter och surrar sådär. Fyra sjuka tjejer som kommer in på ämnen som man kan spinna vidare på hur långt som helst. Skulle lätt vilja vara smyglyssnare till såna samtal. Fast utan alla fakta på bordet skulle det bli rätt galet. Underbart härligt att få skratta så gott ibland. Precis exakt vad jag behövde idag eftersom jag inte mådde nå vidare igår. Inser än en gång hur viktigt det är att omge sig av människor man uppskattar och som uppskattar en tillbaka ist för falska och trista människor. Dessutom stötte jag på Emma, Lisen och Tommy på stan. Nu på kvällen blev det en kvällspromenad med Markus dessutom. Han var på Frösön och skulle hämta en sak så vi gjorde sällskap in till stan när jag skulle gå sista vändan men hundarna. Inte lång stund men ack så uppskattad för min del =) (det ordet var längesen man använde...ack..)

Nu e det läggdags för lilla mig för imorn är det läkemdelslabbar på metodavdelningen. Hej och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela