kristingabrielsson

Effektiv

Publicerad 2010-03-13 16:08:04 i Allmänt,

Vaknade 08.50 helt utsövd imorse, trots att jag inte var hemma förän klockan ett inatt. Blev promenad till stallet, tog hand om hästen, sen hem och iväg till gymet (första passet på två månader, bhöver jag säga att det var slitigt?!). Nu har jag bakat en kaka tills ikväll. Tommy och Lisen kommer vid 18 och då blire middag, vin och melodifestival =) Tomas kommer nog senare oxå. Sen får vi väl se var kvällen beger sig.

Igår hade jag en himla trevlig kväll! Satt på bishop med Marie, Maria, Daniel, Ruben och Håkan. Skitkul och väldigt lugnt. Perfekt fredag kväll helt enkelt. Ska göra ett ryck nu så jag hinner med en till promenad med hundarna innan Lisen och Tommy kommer. Sweet!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela