kristingabrielsson

Egoboost!!!

Publicerad 2010-03-29 21:59:02 i Allmänt,

Jag är så jäkla grym! Jag säger det och jag förtjänar att säga det. Idag tycker jag det till och med ända in i själen. Jag klarade monstertentan från helvetet och inte bara med ett enstaka poäng utan jag fick dessutom ett D. För er som inte har koll på betygsystemen så är man godkänd om man får E,D,C,B eller A. Är man underkänd får man F eller Fx. E är det lägsta godkända och A det högsta... Jag fick D och är sjukligt nöjd över det eftersom jag var säker på att jag fått F! 30st i klassen blev underkända och 28 gokända. Jag lider med alla som inte klarade sig, som måste ta tag i det här en gång till. Har verkligen varit sjukligt jobbigt.

Hade en bra helg dessutom. Tentaöl i fredas och födelsedagsfirande hela lördan. Idag har jag både haft skola och jobbat. Var riktigt kul att komma tillbaka till jobbet efter 10 veckors uppehåll. Kul att träffa alla igen.

Nu Solsidan!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-03-30 20:19:14

tjusigt kristin! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela